Re: Odp: Asus czy Abit ? (oraz Outlook)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 21:02:09 MET DST

Dnia Thu, 08 Jul 1999 14:42:57 GMT, vindex_at_kki.net.pl (Vindex)
napisał/a:

>Z Q3 sytuacja wyglada zapewne podobnie :) Ostatnio rozbawil mnie ktos
>z id twierdzac ze on juz wie ktory procesor jest najszybszy -
>zapomnial dodac ze w Quake'u :)

Ech - a zobacz co takie wypowiedzi robia.. Albo takie rozne
"specjalistyczne" testy".. Ide o zaklad, ze niedlugo w czipie bedzie
stalo jak byk - "Athlon 3X szybszy od P3" ;))

>Procek prockiem - jak chipsety do k7 beda rownie "dobre" i
>"bezproblemowe" jak do K6 2 to ja dziekuje - zostaje przy Intelu :)

Wiesz, ze lubie nowosci, wiec z checia bym Athlona przyjal.. ale
bardziej wole stabilnosc, dopracowanie sprzetu i _bezproblemowosc_,
wiec nie wiem jak to bedzie :) A wlasciwie wiem :)))
Poza tym - czy Asus/Abit/Aopen wypuscily juz plyte pod K7 ?
(pyt. retoryczne? ;] )
No wlasnie, innej nie kupie.

>A dla kieszeni najlepszy jest C366_at_550 albo C366_at_600 :))))))

Ach to sie wie, tylko nie kazdy mial mozliwosc znalezienia takiego
dobrego celerka :]

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl