Re: Zastosowanie dla komputerow 386/486

Autor: R1 (rolka1_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 17:54:52 MET DST

No własnie,
Tez wydaje mi sie ze te komputery sa do rzeczy
Moge kupic komputery 386 8 MB RAM 120 Hd za 130 zl
i odpowiednio 486 za 250 zl. 100% sprawne ,firmowe (hurtowo)
Zauwazylem jednak ze ludzie sa gotowi wydac 10 x tyle na komputer
ktory im nie jest potrzebny.Komputer za 2500-3500 zl sluzy
wylacznie do tego zeby obsuzyc magazyn pod DOS i ewentualnie
do napisania jakiegos pisma raz na jakis czas.Po 2 latach tez sie
zrobi stary.
Zastanawiam sie dlaczego tak jest .Czy spoleczenstwo jest az tak zamozne
czy decyduja inne czynniki?
Moze posiadacz komputera 486 sie po prostu tego wstydzi i woli dolozyc 3000
PLN
jako oplate za prestiz ?
Prosze o opinie na ten temat.
Robert

rolka1_at_friko3.onet.pl
M.M. napisał(a) w wiadomości: <3784AC5B.13E79314_at_biotop.umcs.lublin.pl>...