Odp: Poszukuje napedu MO...

Autor: Adam Luc (aluc_at_pgnig.com.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 13:34:11 MET DST

Użytkownik Piotr Mućka <modepio4_at_eudoramail.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5%Qg3.6027$1g.125495_at_news.tpnet.pl...
> Poszukuje napedu MO o pojemnosci ok.800MB-1GB za rozsadna cene.
> Ewentualnie prosze o rade w jaki sposob mozna zrobic backup calego
> dysku (system+aplikacje+dane) tak aby po odtworzeniu struktury mozna
> od razu dzialac na aplikacjach, czy tez systemie (NT).
> Na jaki naped oplaca sie robic taki backup (jestem zainteresowany kupnem,
> jezeli nie MO to czegos odpowiedniego).
>
> Piotr Mucka
> modepio4_at_friko.internet.pl

Witam.
Jest taki program GHOST, ktory robi image calej partycji. Mialem go kiedys
na komuterach, na ktorych prowadzilem kurs.
Jesli szkolenie bylo z NT to odtwarzalem odpowiedni plik i wszystko bylo
gotowe do pracy trwa to ok. 15min., jak mial byc W95 to inny pliczek i juz
OK.

Powodzenia
Adam
aluc_at_pgnig.com.pl