Pytanie o Etykiete - Nazwe Volumenu

Autor: A. Mazur (amstudio_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 11:41:45 MET DST

Witam wszystkich

Proszę o pomoc w kwesti Etykiety Volumenu!
Jak zmodyfikować plik etykiety, najlepiej z poziomu TPascala.

Dla przypomnienia Nazwa Volumenu jest plikiem Etykiety -
dokladniej plikiem z Atrybutem określanym w TP: faVolumeID=$08.

Co ciekawe ten plik bez problemu wyswietla standardowa funkcja TP
do przeszukiwania katralogu, np.:
FindFirst (*.*, faVolumeID, tSearchRec);
Uzyskiwany wynik jest charakterystyczny i różny dla HD i CDROM.
HDD: plik z atrybutami: faVolumeID ($8) + faArchive($20) = $28
CDROM: faVolumeID ($8) + faReadOnly($1) = $9,
(wynik różny ale logiczny)
Znaleziony plik wyswietlony jest w konwencji 8+3 znaki (TP) , mimo
że np. DIR, czy Windows wyświetla w całości max. 11 znaków.

Cała trudność polega na tym, że mimo iż ten plik jest widoczny dla TP
to nie można się do niego dostać w prosty sposób Assign / Reset / SetFTime.
Mi konkretnie zajeży na ustawianiu mu konkretnej Daty/Czasu.
Jedyny na razie znany mi sposób to zniana nazwy Etykiety za
pomocą komendy LABEL, czy Właściwości dysku - Windows
o konkretnej Godzinie / Dacie.

Bardzo proszę o pomoc jak to zrobić programowo!

PS
Pokrewne pytanie:
Za pomocą jakiego jakiego narzędzia - programu do nagrywarki
można nadać konkretną Datę / Czas etykiecie CDROM'u.

Bardzo proszę również na Priva:
Andrzej Mazur - AMStudio
   * amstudio_at_priv.onet.pl
   * amstudio_at_kki.net.pl