jak V3 znosi podkrecanie ??

Autor: Nikodem THE DYZMA Bodnar (N.Bodnar_at_pz.zgora.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 11:03:01 MET DST

czesc

Jestem ciekaw jak Voodoo3 znosi podkrecanie szyny.
Po puszczeniu mojego Balerona 300 na 4,5 x100 (karta i740 AGP) po jakims
czasie i po zrestartowaniu kompa zobaczylem krzaki zamiast literek przy
odpalaniu kompa. Na pamiec musialem wchodzic do biosu i zmieniac ustawienia
szyny (BH6) na standardowe.
Po wyjeciu karty i wlozeniu jej spowrotem (za kilka minut) wszystko ruszylo.
AGP bylo ustawione na 2/3 wiec nie powinno bylo byc problemow ale jednak

Zastanawiam sie wiec jak V3 (mam zamiar kupic) bedzie sie zachowywal po
kopnieciu proca. A moze lepiej puscic go na 112 lub 83 ?

PS. Przy okazji stwierdzilem ze jeden z twardzieli (UDMA) nagrzal sie jak
glupi.

Nikodem "The Dyzma" Bodnar
N.Bodnar_at_pz.zgora.pl
"- Mr. Worf, scan that ship.