notebook i klawisze

Autor: John Rambo (lolas_at_kki.net.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 10:42:12 MET DST

Mam problem z notebook'iem jest to Dell Latitude chodzi o to ,ze klawisze
nie odpowiadaja temu co sie wyswietla na monitorze np. naciskam " < " a
wyskakuje mi " ; " a pod klawiszem " ; " jest znowu " / " klawisze literowe
i cyfrowe dzialaja ok. Wiem ,ze jest program key remap pod win95/98 ale mi
jest potrzebny wlasnie taki program pod dos. Jesli ktos zna odpowiedz na moj
post bede bardzo wdzieczny

Maciej K.