Odp: UDMA2 vs. PIO4

Autor: MirekG (mirek_at_flash.com.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 09:41:43 MET DST

Mialem kiedys podobny problem. Oba dyski mialy obsluge UDMA, ale jeden byl z
przed 1,5 roku, a drugi bardziej wspólczesny.
Jeden dzialal przy wlaczonym UDMA, a drugi kulal straszliwie.
Jedyne co pomoglo to wylaczenie UDMA.
Teraz mam dwa dyski calkiem wspólczesne i UDMA dziala prawidlowo.
Wylacz UDMA, albo zmien dysk - to wydaje sie byc jedyny sposób.
P.s. Nie widze powodu by ktokolwiek mial Cie zmieszac z blotem tylko
dlatego, ze pierwszy raz piszesz na liste dyskusyjna.
Kerim

Użytkownik Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37844E18.F30D4038_at_kki.net.pl...