Odp: KRIS ! Miales racje !

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 07:32:55 MET DST

Cześć,

> Czy pamietasz moze ta przepychanke miedzy nami odnosnie "VooDoo3 4000 i
> NV10".

Pamiętam. "Przepychanka" to za mocne słowo.

> Musze sie przyznac, ze sie mylilem a Ty miales racje.

W czym? Ja tylko zawsze sugeruję po prostu nie zakładać nic z góry ...

> Widzialem specyfikacje NV10 i mysle, ze jesli "3dfx interactive" nie
zaskoczy czyms
> niespodziewanym to przestanie byc liderem na rynku wsrod dopalaczy.

Jest to możliwe ale nie przegnij w drugą stronę. Po pierwsze jak na razie
jest tylko szum (pamiętasz Glaze3D?). Po drugie jeśli karta ma mieć nową
architektóre (dotyczy V3 4000 również) to kwestia sterowników jest otwarta.
Po trzecie nikt nie wie czy cenę modelu słabszego skalkulują na poziomie
strawnym dla nas. Po czwarte 15 mln tranzystorów w 0,18 um lub mniej (a'la
Intel Merced) może stanowić problem zarówno sprzętowy jak i handlowy.

Jedno jest pewne karty będą coraz szybsze a obraz coraz bardziej
rzeczywisty. Coś nowego będzie można powiedzieć dopiero po pierwszych
testach prototypów. Może się jednak zdarzyć, że gry nie nadążą za sprzętem

> Pozdrowiska, Pixel !

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."