Odp: Programy chlodzace !!!

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 00:56:09 MET DST

| one chlodza sie "same" , przeciez na gloe oko, a raczj palec :) czuc ze
| chip sie nie nagrzewa gdy nie uzywasz 3d

No to w taki mazie mam jakies lewe te dopalacze :-(
Cos zaczelo mi smierdziec w pokoju, rozkrecam kompa, dotykam dysku - szok!
mozna smazyc nalesniki, dotykam VooDoo - jeszcze wiekszy szok! a Riva to nie
wiem jakim cudem sie nie popalila :-) Dodam tylko, ze sprzet nie byl wtedy
katowany na 3-D, sluchalem sobie WinAmpa :-)

PS: W pokoju wtedy bylo powyzej 33' celcjusza wiec moze to normalne.

Pozdrowiska, Pixel !
pixelek_at_friko.internet.pl
http://friko4.onet.pl/wb/pixelek