Nowy wirus or sth. else ? HELP!!!

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 23:27:21 MET DST

Pisalem w poscie "Nowy wirus ??" ze podejrzewam swojego kompa o jakas
nowa zaraze. Teraz zebralem troche wiecej informacji.
Przede wszystkim znalazlem stara kopie boota i tablicy partycji, tak
ze jesli cos tam siedzialo to juz tego nie ma. Porownywalem tez
binarnie pliki na dysku z ich oryginalami na CD - brak roznic.
Zassalem nowe definicje - nic nie znajduja.
Teoretycznie moglbym stwierdzic ze wirusa nie ma, ale...

1. Mam cholerne problemy z odczytem plyt CD. Tzn. Raz czytaja sie ok,
za chwile nimi mieli, kiedy indziej znowoz wogole nie moze odczytac.
Bardzo czesto przy probie odczytu plikow nastepuje totalny zwis
systemu.
Stwierdzilem ze moze jest zabrudzony, wiec wyczyscilem. Nie pomoglo.
Wkurzylem sie wymontowalem go, zalozylem CD z drugiego kompa (ktory
dzialal poprawnie) i... TO SAMO. Tak wiec nie jest to wina czytnika.

2. Od mniej wiecej 2 dni mam takie same problemy ze stacja dyskow.
Tzn. raz czyta, raz nie. Czasami tak ja na CD przy probie odczytu jest
totalny zwis. Raz da sie sformatowac dysk, raz nie. Przy zapisie
czasami wyskakuja bledy.
Rowniez pomyslalem ze stacja dokonala zywota i wymienilem na inna.
Oczywiscie NIC TO NIE DALO.

W zwiazku z powyzszym zastanawiam sie w czym tkwi przyczyna ?
Wirus ? A moze co innego ?
Dzisiaj przeinstalowalem system i caly soft. Bez rezultatu.
Ktos z was wie co moge zrobic aby znow wszytsko wrocilo do normy ?

BTW: Wszystkie te nienormalne zachowania sa tylko przy wczytanym GUI.
W commandline wszystko chodzi OK.