Re: Szuflada na DYSK

Autor: swierku (swierku_at_promail.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 22:48:21 MET DST

Witam!
Niezgadzam sie z kolega!!! Mam dysk w szufladzie ADAX (moim zdaniem
najleprzy patent choc moze troche niestarannie wykonany ) od ok 3 lat i
nigny nie mialem zadnych problemow z dyskiem.
Kluczyk jest wazny bo zapobiega przed nie kontrolowanym wyjeciem dysku np.
przez osobe trzecia!
Jest jeszcze standard optimusa choc niezly to jednak z sasady nie
olecam( nielubie tej firmy ) pozatym moi znajomi maja tylko adaxy wiec
chcialem byc kompatybilny:))))!