Re: AMD -- jaka plyta

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 22:58:29 MET DST

Hej!

Wojciech Bartkowiak wysłał na priva:
<czyżby malutki FUT przeszkodził? Sorki za komplikacje... ;-)>

> A najlepsze na swiecie programy robi firma Microsoft...

Niektóre owszem - np imo. Excel. ;-)

> Niektorzy nie lubia Intela i maja do tego konstytucyjne prawo!!!
> Aha, Gierki firmy Id nie sa dobrym testem dla K6-ek (IMHO Id siedzi u
> Intela w kieszeni...)

Ale ja w to wcale nie gram. Kompa używam do całkiem innych
rzeczy. Powiem dokładniej: FIC2013+AMDK6-2 300 - ciągłe zwiechy,
przekłamania itp.

> A komputery z 128Cache'a to byl szlagier nie istniejacego juz Escoma
jakies
> ...3-4 lata temu
> (A Optimus wtedy pisal, zedobre komputery - czyli ich - maja 256KB)

Chcesz powiedzieć, że Escom sprzedawał kompy z cache'm taktowanym
zegarem kilkaset MHz? ;->
To dziwne, że padł... ;-)

> My computer works very well becasue NO ANY INTEL INSIDE !!!
A mój też, ale przyczyna dokładnie przeciwna... ;-)

Teraz _naprawdę_ EOT, ktoś się chce bawić, to na pl.test... ;-)

--
Pozdrawiam
ZED