Re: Różne standardy szuflad Optimusa?

Autor: xEmORpH (xemorph_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 14:02:17 MET DST

Tałajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl> w artykule
news:377beb93.26218970_at_news.polsl.gliwice.pl pisze...

> "xEmORpH" <xemorph_at_friko6.onet.pl>
> wRoTe iN pl.comp.pecet:
[ciach]

> no to trzeba kupić taki sam model - przecież piszę. :)

Przecież _tłumaczę_, że kupili _identyczny model_ !!!!! Optimusowy, z
rączką, zakupione w tym samym sklepie - bodajże model RH-10AE (taki, co
przy podnoszeniu rączki kieszeń sama "wyskakuje" z sanek. W takim razie
dlaczego nie pasują do siebie?
Z Adaxem nie ma takich problemów i _to powinien być standard_!

> przecież jak koleś ma Optimusa to kupienie sobie Adaxa niczego nie da
> - trzeba kupić takiego samego optimusa co by nie miec potem problemów.
> :)
> ja kupiłem. :)

Oni też kupili: identyczny model Optimusa :-))))

[ciach]

> no, ale jak kumple mają Optimusy, w robocie jest Optimus to kupno
> Adaxa i tak nic nie da. :)

Całkowicie zgadzam się, ale jak jeden ma model RH 6A, drugi RH-10AE a w
robocie jest RH-12AE to też niewiele można zdziałać :-))))

Kieszenie Adaxa czy kupię 20 czy też 60 sztuk to dam sobie głowę uciąć,
że
będą pasowały do siebie.
A Optimusa? :-)))) To już _loteria_ skoro RH 6A i RH 6A nie pasują do
siebie
(wnisokuję na przykładzie kumpla) :-)))))))))

[ciach]

> niech zgadnę - jakiś z serii RHxxxxx? :)

Albo pod grupę krwi: B Rh+, A Rh-... :-))))))))))

Tak czy siak ja _polecam Adaxa_ !

Pozdrawiam

--
Mariusz Czerniak