Modem (pilne)

Autor: Krystian (krystian_at_sonic.com.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 22:35:14 MET DST

Posiadam modem Zoltrix 336 (jestem z niego zadowolony) - ale ostatnio naszło
mnie abym kupił 56 bps i kupiłem modem Jamikon (jakaś nieznana firma) i
zoltrix ładuje szybciej strony niż ten jamikon to pewnie wina modemu. Ale
wymieniłem, na drugi i tak samo. To wina modemu czy może lini telefonicznej
(jest już V90).
Proszę o odpowiedź.

--
#      http://www.kki.net.pl/~oasis        #