Odp: SB Live i trzaski

Autor: Długi (dlugi_at_smelcom.lowicz.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 00:08:46 MET DST

> Potwierdzam, u siebie wymieniłem płytę na chipsecie VIA Apollo Pro +
> na płytę na iBX i trzski jak ręką uciął.

CZe!!!
   Jest łatwiejsze rozwiązanie tego "trzeszczącego" problemu, a mianowicie
wystarczy zainstalować sterowce Bus Master od płyty głównej i probsów
(trzasków) nie ma, ja tak zrobiłem i wszystko jest OK, tylko po
zainstalowaniu tych sterowców nie "siadają" mi dyski po zamknięciu
Wingrozy, ale to normalne, tak już musi być.

Ps.
  Podobno jest jakiś sposób na to aby dyski "siadały" pomimo zainstalowanych
sterowców Bus Master, może ktoś wie jak tego dokonać???
  Spróbujcie tego sposobu, bo warto, być może coś to da - jak pisałem ,
umnie pomogło!!!
Ewentualne uwagi, lub wymiana poglądów - to proszę na priv'a.

Pozdro.

<Długi>