Odp: Problem z odczytem CD-RW

Autor: Trane (trane_at_w.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 21:47:18 MET DST

Użytkownik Levy <lewandar_at_um.krakow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7lsl4h$bk2$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Wszystko się zgadza tylko pytanie jak nagrywałeś. Jeśli traktowałeś CD-RW
> jak zwykłą płytę czyli zamykałeś sesję i takie tam pierdoły to dupa zbita.
> Jeśli jednak używałeś programiku do traktowania CD-RW jak zwykłego
woluminu
> to jest mała szansa.

Używałem Direct CD - to jest system zapisu plików UDF v 1.5 z pakietu
Adaptec. System ten pozwala na traktowanie płytki CDRW tak jak zwykłej
dyskietki. Ale szczerze mówiąc, ja takiej szansy nie widzę. Jeśli wiesz co z
tym począć, to duża prośba o pomoc!
Dzięki za odpowiedź!

Trane