Re: Modem Zoltrix VSP56i3 2M ISA - wielkie gowno

Autor: Jacoj (jaco_j_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 17:53:06 MET DST

Tomasz Jakub Waszkiewicz <elite_at_positive.net.pl> w artykule
news:MX%e3.6656$U5.100488_at_news.tpnet.pl pisze...
> Czesc !!!
>
> Mam problem z takowymi modemami. Stwierdzilem juz 100% awaryjnosc.
> (przetestowalem 5 sztuk na roznych komputerach)
> Po kilku dniach modem przestaje odpowiadac albo nie chce wybierac linii.
> Szczegolnie problem pojawia sie na PII z FSB 100 MHz ale takze na zwyklym
> Pentium 100 nie chce poprawnie chodzic i czesto podczas diagnostyki wywala
> ze port jest juz otwarty i nic.
> Uwazam ze firma Zoltrix lepiej by zrobila gdyby nie produkowala modemow
> wogole gdyz to wielki chlam i badziewie jakich malo. A jak uda sie polaczyc
> [...]

Potwierdzam, Zoltrix to największy szajs jaki widziałem, a miałem
do czynienia chyba z ponad ośmioma. Jeśli ktoś na prawdę chce
kupić tani modem to polecam Accorp'y i BTC (instalowałem różnych
5 szt. i żadnych problemów).

Jacoj - Jacek Jakubowski
jacoj_j_at_friko4.onet.pl
Nic na siłę, tylko młotkiem ;-)