plyta dwuprocesorowa i Win98

Autor: Reggi (reggi_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 23:29:36 MET DST

Czesc.
    Mam pytanie na temat wykorzystania plyty dwuprocesorowej i Win98. Czy to
bedzie chodzic? Jesli Win98 nie potrafi wykorzystac 2 procesorow, to czy
bedzie umialo bez problemu chodzic na jednym, drugi zostawiajac w spokoju?
    Normalnie pracuje pod NT, ale musze czasem odpalac Win98, bo tylko pod
tym systemem dziala mi TV-Out w karcie Diamond Viper V550.
    A moze mozna zmusic, by TV-Out dzilalo pod NT - to by bylo jeszcze
lepiej i WIn 98 bym sie pozbyl raz i na dobre :-))

Aha - jesli mozna, to kopie odpowiedzi prosilbym na priva, bo normalnie tej
grupy nie przegladam (choc bede sie staral :-))

Marek REGGI  Reinowski
reggi_at_friko6.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://friko6.onet.pl/gd/reggi
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl