Re: Czym najlepiej czyscic powierzchnie ekranu, filtra na monitor, szyby w skanerze?

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 15:45:34 MET DST

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz wrote:
> To zdaje się ja o tym pisałem. Gdzie były te buraki.
Nie wiem czy to Ty pisales czy ktos inny ale pojawily sie tam takie
informacje jakoby alkohol absolutny byl gazem czy sie rozkladal (w
domysle w warunkach normalnych).
> (może być na priva, żeby nie śmiecić na grupie, ale jeśli chcesz mnie
> zgnoić publicznie, to przyjmę to dzielnie :-)).
Nie mialem tego na celu. Chcialem zwrocic uwage tym ktorzy pisza na to
co pisza oraz tym, ktorzy czytaja na to, iz moga byc bledy w tym co inni
napisali.

pOSdrawiam
        Jacek