Re: Odp: Asus czy Abit ? (oraz Outlook)

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 04:59:04 MET DST

Bartek Nagorny wrote in message <378128aa.1035343_at_druid.ceti.com.pl>...

>Jasne. Do dzis z lezka w oku wspominam moje AeMDekowe 386-40, 486-100,
>5x85-133/dzialal na 160MHz )/ - i to byl ostatni IMO dobry procesor
>wyprodukowany przez AMD :))

Nic dziwnego. W koncu projekt byl intela. ;)

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)

Ps. Ludziska! Mowicie, ze Outlook Express jest durny? Otoz ostatnio
przeszedlem z wersji polskiej na angielska, w zwiazku z czym zmienily
sie takze skroty klawiaturowe: to, co wczesniej dodawalo mi podpis,
teraz powoduje umieszczenie listu w skrzynce nadawczej.
Po pozostawieniu duzej ilosci zacytowanego tekstu i probie
nadania wyskoczylo mi okno z takim oto napisem:
"More than 80% of your message is quoted from the message
to which you are responding. Most newsgroup users consider
this rude. Try reducing the amount of text from that message."

Zrobilem nawet zrzut...