Re: CD-ROM Teac 32x - o co tu chodzi?

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 12:48:54 MET DST

On 4 Jul 1999 02:43:54 GMT Szymon Wróblewski <czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

> Z tym gorzej nic mu juz nie pomoze

Częściowo się z tym nie zgadzam. Ja mam taki i działa znakomicie.
Bardzo szybko zczytuje audio, jak na razie czyta mi wszystkie płyty,
które mam (z żadnymi jeszcze nie miałem problemów, a ostatnio bezbłędnie
odczytał dość spalcowany krążek).

> Pierwsze slysze. Gdzie mozna znalez taki duzy wybor rodzajow,.jesli wiesz
> daj znac

O tym była mowa, że jest badziewny. Ktoś tutaj pisał. Zassać więcej nagłówków
i dojdzie się do tego, kto.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2