Re: Monitor Daewoo

Autor: Nikodem THE DYZMA Bodnar (N.Bodnar_at_pz.zgora.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 11:44:15 MET DST

czesc
Uzywam tego wlanie monitorka w domu i musze przyznac ze w tej cenie jest to
naprawde dobry sprzet. Moj egzemplarz ma lekkie zakrzywienie lini w prawym
rogu ale generalnie mi to nie przeszkadza.
Polecam przetestowac przed kupnem programikiem Nokia Monitor Test. Jesli
bedziesz potrzebowal to ci wysle na priva.

Nikodem "The Dyzma" Bodnar
N.Bodnar_at_pz.zgora.pl
"- Mr. Worf, scan that ship.
  - Aye Captain. 300 dpi?"