Re: Celeron366 - Slot1 czy Socket370?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 10:20:27 MET DST

Mon, 05 Jul 1999 19:44:26 GMT, clam_at_post.pl (ClaM) piszesz:

>a wiesz moze, gdzie mozna takie cudo kupic (w gre wchodzi wysylka,
>krakow, warszawa, rzeszow i okolice)?

Ja kupilem w Gdansku w lokalnej hurtowni. Moze sprawdz w firmie
wysylkowej FFComputers, sa w internecie i reklamuja sie w czasopismach
komputerowych. Maja plyty Soltek, to moze i przejsciowki tez. Ta moja
ma oznaczenie SL-02A.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski