Odp: Problem z odczytem CD-RW

Autor: Trane (trane_at_w.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 06:34:58 MET DST

Użytkownik markmas <markmas_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4Yag3.1848$1g.56408_at_news.tpnet.pl...

> Jedyny patent jaki znam to wyczyścić i nagrać jeszcze raz, chyba ze
> wpadłeś na pomysł żeby wywalić pliki z dysku? to nieznam patentu na to.
>
> Pa Marek

Tak się składa, że zamierzałem sformatować dysk i wszystkie bezcenne dane
przeniosłem na CD-RW i wtedy nastąpił zwis Wingrozy 98. A wogóle pytam
dlatego, że Adaptec w info do Adaptec Direct CD napisał, że opcja scandisk
działa tylko dla plyt CDR, a dla CDRW jest przewidziana w przyszłości. Na
ich stronie macierzystej na razie nic nie znalazłem. Może jakiś Norton
Utilities albo podobny soft potrafi coś z tym zrobić?
Dziękuję za odpowiedź!

Trane