Re: Wygaszacz

Autor: Virek (virek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 19:57:16 MET DST

Artur Czeczko wrote:
> Wiem o tym, dlatego ten uśmieszek (sorry...). Sam kiedyś miałem coś
> takiego, za czasów Windows 3.11, ale nawet nie próbowałem dochodzić,
> dlaczego tak jest. Istnieje tyle fajniejszych wygaszaczy... :)

W tym moj ulubiony: Blank screen :-)

> Fajnie... w takim razie jak się podstawi inny font, to można
> wyświetlać coś innego. :) Super :) A ja do tego nie
> doszedłem...

Trzeba pogrzebac w binarnym pliku wygaszacza i kod znaku windows
zamienic na jakis inny. Nie sadze, zeby dalo sie zmienic kod fontu.

--
+Virek--mailto:virek_at_kki.net.pl http://zeus.polsl.gliwice.pl/~virek/ --+
+Najbardziej-denerwuja-mnie-ludzie,-ktorzy-mysla,-ze-Jethro-Tull-------+