Re: Asus czy Abit ?

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 23:26:31 MET DST

Hej!

Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> w artykule
news:Pine.HPP.3.95.990705173137.5845D-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl pisze...

>Niby na jakiej podstawie twierdzisz, ze Pine sie nie nadaje do newsow?
>Kto twierdzi, ze to najgorszy klient pod unixy? Ja go uzywam od dawna i

Na podstawie relacji ludzi, którzy próbowali go do tego używać,
a potem przeszli np. na gnusa, albo slrn. Poza tym zadaj pytanie
o Pine'a choćby na pl.news.czytniki.
BTW czy Pine ostrzega Cię przed FUT'em? ;-)

>Ja go uzywam od dawna i
>nawet lubie. W kazdym razie wole Pine'a od kazdego microsoftowego
>windzianego mailera i tym podobnych chorych wynalazkow.

Nikt tu nie mówi o 'mailerze', tylko o 'newsreaderze'.
Jest to kwestia przyzwyczajenia i możliwości technicznych.
W programach windzianych mam wystarczający zasób funkcji.
Przykładem Calypso.

EOT

--
Pozdrawiam