Ile kosztuje skanowanie?

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 23:30:45 MET DST

Sorry, że na grupie pytam o takie rzeczy, ale nie wiecie może ile obecnie
płaci się za skanowanie w jakichś firmach zajmujących się takimi usługami?

ile może kosztować zeskanowanie ok. 100 obrazków do jakiejś pracy dyplomowej
(rozdzielczość 150-300dpi, zwykle w kolorze, obrazki są różnej wielkości -
od wielkości formatu A5 do wielkości większego znaczka pocztowego) ?

PS: proszę nie przysyłać żadnych ofert, bo to nie ja chcę dać coś do
skanowania :)

Z góry dzięki za pomoc