Re: KABEL MIDI - POMOCY !!!

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 19:12:14 MET DST

Mon, 5 Jul 1999 14:42:47 +0200, "Levy" <lewandar_at_um.krakow.pl>
piszesz:

>Mam taki kabel i nie wiem co z nim zrobić.

No to pilka, mlotek, rozwalic i odrysowac schemat :-)

Kiedys zrobilem kabelek wg wlasnego pomyslu, ale schemacik mi zginal i
tez nie pozostaje nic innego jak zajrzec do wtyczki i sprawdzic
wartosic opornikow :-)

Generalnie idea jest prosta, transmisja ma postac sygnalu pradowego 0
- 5mA, na wyjsciu klucz tranzystorowy z opornikiem ograniczajacym prad
a na wejsciu transoptor tez z oporniczkiem ograniczajacym prad od
strony LED i z opornikiem polaryzujacym do plusa od strony
fototranzystora. Ekran podlaczony tylko do wyjscia aby zapewnic
separacje galwaniczna.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski