HELP!!!

Autor: Krzych (hary_at_hades.itma.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 17:23:31 MET DST

Mam ostatnio troche problemow z systemem i nie bardzo wiem jak sie ich
pozbyc:
1. O blednie obliczanej ilosci wolnego miejsca juz czytalem... ale czy
naprawde jedynym wyjsciem jest podzial dysku na mniejsze partycje? Ja
mam 4.3 GB 1/1/2.3, ale na trzecim wykazuje mi tylko 1.99 GB...
2. Mam zainstalowany Norton Utilities 3.0 i "niechcacy" skorzystalem z
narzedzia oferujacego optymalizacje rejestru - "tak aby Twoje programy
uruchamialy sie szybciej...":-) - i po tej operacji zaczely sie dziac
ciekawe rzeczy m.in. nie pokazuje sie juz logo wyjsciowe i "Mozesz
teraz....", a co gorsze nie wylacza sie samoczynnie (jak to w ATX-ach)
tylko trzeba to zrobic recznie. Nie dziala tez MS-DOS (choc tu
przyczyna moze byc inna)... i w ogole zamiast szybciej, to zauwazalny
jest spadek szybkosci otwieranych aplikacji.
Czy jedyna rada na to jest przeinstalowanie win'a??? I czy mozna wywalic
starego zachowujac dzialanie wszystkich programow np. czy wystarczy
przekopiowanie katalogu "system" z cala biblioteka dll-ow (dlatego pisze
o wywaleniu starego, a nie reinstalacji, poniewaz jest to na pewno
skuteczniejsze "wyczyszczenie" systemu)?
A moze sa programy, ktore pozwalaja przeniesc program z cala jego
struktura?
Pomozcie prosze, bede bardzo wdzieczny...
Krzychu Zet