Re: Problem z drukarkš Lexmark 2030

Autor: Levy (lewandar_at_um.krakow.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 13:58:56 MET DST

Z doswiadczenia wiem ze nie wszystkie sterowniki do drukarek Lexmark sa
poprawne. Najlepiej bedzie jesli zciagniesz sobie z internetu najswiezsza
wesje sterownika do danego typu. Mialem problemy jus z dwoma typami drukarek
Lexmark (Optra S i jakas inna). Za kazdym razem przyczyna byl sterownik.
Zauwazylem tez ze dla sterownikia ma znaczenie w jakiej wersji jezykowej
jest instalowany. Jak na ang NT zainstalowalem polski sterownik to dzialala
jak by chciala a nie mogla.