Re: Odp: SBlive - sk?d te trzaski

Autor: jenot_at_box43.gnet.pl
Data: Mon 05 Jul 1999 - 12:30:49 MET DST

kaizen <skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl> pisze:
> jenot_at_box43.gnet.pl wrote:
> [...]
> Nie wiem jak innym, ale mi ściąga po prostu śmieci z dysku (szczególnie
> ładnie trzeszczy przy defragmentacji dysku).

Defragmentację nie pamiętam kiedy robiłem, ale dla dobra sprawy dzisiaj
przeprowadzę... jak jeszcze miałem 32MB RAM to przy wczytywaniu czegoś
dysk (WD 2500 UDMA) raczej nieźle rzęził, a żadnych trzasków słychać
nie było (raczej przycięcia, gdy karta nie dostała sygnału na czas).
A tak btw, kto pod windowsem w czasie defragmentacji robi jeszcze coś
innego? Nastawia się toto i idzie jakiś film obejrzeć albo ze dwie kawy
wypić... ;)

> Kaizen

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński
Windows without X is like sex without partner