Odp: Monitor Daewoo

Autor: Michał Łobodziński (lobod_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 12:11:08 MET DST

Hmmm, właśnei w tej chwili siedzę sobie przed takim monitorkiem i nie
narzekam ;)
Jakość obrazu ? Wydaje mi się, że jest bardzo dobra, lecz nie mogę co prawda
dokońca się wypowiedzieć, bo przed tym monitorkiem miałem jakiegoś 14"
noname'a, którego obraz był beznadziejny. Co do rozdzielczości do można na
nim uzyskać na maxa 1280x1024, lecz ja zrezygnowałem gdyż czcionki były już
za bardzo niewidoczne. Obecnie mam rozdziałkę 1024x768 w 16 bitach i w pełni
mnie to zadowala. Uważam, że monitorek jest modzio;)

Pozdrawiam!

Użytkownik Larus <larus_at_free.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:378069CD.7F2A157A_at_free.net.pl...