Re: Odp: SBlive - sk?d te trzaski

Autor: jenot_at_box43.gnet.pl
Data: Mon 05 Jul 1999 - 10:27:58 MET DST

Wojciech Stec <wstec_at_friko2.onet.pl> pisze:
> jenot_at_box43.gnet.pl napisał(a) w wiadomości: ...
> Kolego Tomku jesteś jedynym który pisze na grupę że SBLive nie trzeszczy
> przy odtwarzaniu dźwięków pod Windows oraz działa w czystym DOSie
> na płycie z chipsetem innym niż Intel.
> Po własnych doświadczeniach z płytami na chipsetach VIA Apollo Pro
> i wymianie na Intel BX (tego samego producenta) twierdzę, że SBLive działa
> na Intelu lepiej pod Windows i w DOSie bez wchodzenia do Windows.
> Podejrzewam że płyty Clayton są jedynymi na których działa SBLive.

Może faktycznie trzeba zainstalować LiveWare 2.0. Nie wiem, u mnie działa
po prostu bez żadnych magicznych sztuczek.
Może napiszcie dokładnie, kiedy trzeszczy, bo na demie (Live! Experience)
nie słychać żadnych niepokojących odgłosów, na grze (demo z ostatniego
gamblera - taka kobita na smoku) wykorzystującej EAX też nie... a grałem
kilka dobrych godzin.

> Pozdrawiam Wojtek

Pozdrawiam

--