Intel 740!

Autor: Erwin (erwin_m_at_friko4.onet.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 18:25:44 MET DST

Zainstalowałem se nowe sterowniki 4.0 i mam problem. Mianowicie wypisuje, że
znalazł nowe urządzenie Video Capture, instaluje je i po ponownym
uruchomieniu komputera, pisze że : "To urządzenie jest nieobecne w
komputerze, nie pracuje poprawnie, albo nie są zainstalowane dla niego
wszystkie sterowniki. (Code 10)."
Po usnięciu tego urządzenia przy ponownym uruchomieniu znowu chce je
instalować. Co zrobić????????????

--
Erwin Mucha