Studia w kilka miesięcy ! Wiem, że NTG.

Autor: Cezary (ideator_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 18:10:47 MET DST

Szanowni Grupowicze !

Pozwoliłem sobie przesłać ten post, świadomy, że nie jest to mile widziane
(NTG). Uznałem jednak, że forma zdobycia wyższego wykształcenia proponowana
przez University of Distance Education, którego jestem przedstawicielem w
Polsce, może zainteresować praktycznie wszystkich. Jest to na razie novum na
naszym rynku edukacyjnym i dlatego zależy mi, aby jak największe grono
potencjalnych studentów zapoznało się z ofertą zwłaszcza, że propozycja UDE
jest nieporównywalna z jakąkolwiek inną w Polsce. Ogromnie istotne są dla
mnie również wszelkie uwagi i komentarze, na które z niecierpliwością będę
oczekiwał (cezary_at_ideator.prv.pl). Niestety nie odpowiem na posty
zamieszczone na grupach.
Informuję również, że ten post jest pierwszym i ostatnim na temat
"Studia...".
W miarę możliwości proszę nie przesyłać maili z inwektywami, bo mi się
skrzynka zapcha :-).

Proszę zatem nie zainteresowanych o wyrozumiałość, a zainteresowanych
zapraszam na stronę http://www.ideator.prv.pl

Z poważaniem

Cezary Paszuk

P.S. "Niektórzy ludzie widzą rzeczy takimi, jakie są, i pytają: Dlaczego?.
Ja marzę o rzeczach, których nigdy jeszcze nie było i pytam: - Dlaczego
nie?" George Bernard Show.

Wyższe wykształcenie w kilka miesięcy !
http://www.ideator.prv.pl

--