Re: nu rescue disk - uzywal ktos do ratowania partycji?

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 00:26:50 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote in message
<377f6c83.92620_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
[ciach]
>a poza tym, co byscie polecili na takie dyskietki awaryjne (oprcz
>standardowych narzedzi - fdisk, format, pqmagic, ndd, scandisk,
>diskedit). znacie jeszcze cos, co sie w takich sytacjach przydaje? thx
>for all.

Ja jeszcze bym wrzucił coś do pół-binarnej obsługi MBR. Chodzi mi o edycję
tablicy partycji w troszkę bardziej wyraźny sposób od tego z DE. Proponuję
Ranish Partition Manager (jedyny, jaki mam ;))), może jeszcze Tiramisu, ale
to raczej na oddzielnych dyskietkach...

W sumie tyle... Programy do ściągnięcia są tu:

http://gregu.cjb.net/soft/

Jakby co, to cracki też się znajdą (tzn. się nie znajdą, trzeba poszukać
;)))

Pozdrówka!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur