Problem z DVD !!!

Autor: Marcin Hajka (commer_at_z.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 23:40:17 MET DST

Mam klopot z odtwarzaniem filmow DVD na programowych dekoderach. Gdy wkladam
plyte DVD do napedu wszystkie dekodery wyswietlaja komunikat o uszkodzonym
pliku quartz.dll na plycie. Natomiast gdy zagladam na plyte w Windows98 to
widze tylko jeden plik bez nazwy i nic poza tym (jest to plyta z PC World
Komputer Special DVD). Nie mam innych plyt DVD wiec nie wiem czy jest to
wina napedu (HITAHI GD-2500) czy moze dostalem zepsuty krazek.

Za wszelka pomoc z gory dziekuje.