Gdzie we wzmacniaczu podłączyć kartę muzyczną?

Autor: Łukasz Kowalczyk (smithy_at_promail.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 20:43:12 MET DST

Mam w komputerze kartę SB 64V co oznacza, że nie dostałem z nią ani kawałka
dokumentacji (za wyjątkiem CD). Podłączyłem kartę do wzmaczniacza (od wieży)
i po ustawieniu rozsądnej (nie za dużej głośności) cały czas słyszę buczenie
w głośnikach. Być może wejście we wzmacniaczu ma złe parametry dla tej
karty, ale chciałbym to wiedzieć na pewno. Parametry wejścia są następujące:
czułość 150 mV, impedancja wejściowa 22 kOhm, stosunek S/N (sygnał/szum) (moc
znamionowa, 4 Ohm) 91 dB, stosunek S/N przy mocy -26 dB (4 ohm) równy 70 dB,
stosunek S/N przy mocy 50 mW (4 ohm) równy 64 dB.

Co mam zrobić, by tego nie słyszeć? Dodam, że nie słychać nic w głośnikach
podczas pracy CD albo twardego dysku, co najwyżej trzask po włożeniu płyty.

--
Łukasz Kowalczyk
http://tempac.fuw.edu.pl/~lukow/