problem z myszka, chlip....

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 17:13:47 MET DST

sluchajcie, moj kochany 5 letni gryzon pada mi, pomozcie....
jest taki bol: jak jade myszka gora-dol - to ok. a jak jezdze
lewo-prawo, to kursor szarpie. na zasadzie zacinania sie. czasem w ogole
kursor nie jezdzi, tylko zatrzymuje sie. nie jest to wina kulki - ta sie
kreci jak trzeba. w srodku probowalem juz dociskac fotodiode, ale to nic
nie dalo. czy mozliwe, ze ta fotodioda jakos sie zuzyla? a jesli to nie
to, to co? kolko, ktore sie tam w srodu kreci, tez jest ok. wiec
wychodzi na to, ze to wina wlasnie tej diody. co z tym zrobic? zostaje
juz tylko wymiana tej diodki? wymiana myszki mi sie nie usmiecha. po 5
latach....

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq