Hdd Samsung SV0643A padł?

Autor: czolgu_at_friko6.onet.pl
Data: Sun 04 Jul 1999 - 15:51:25 MET DST

Witam !
No właśnie - dysk jak w temacie, prosto z hurtowni.
objawy: rozkręca się ,następnie ze 3x szybkie serie po 6 głośnych
stuknięć(jak dla mnie nawet bardzo głośnych, a jestem przyzwyczajony
do seagate'a) i koniec, dysk staje(nic nie słychać). W zależności od
tego jak ustawię zworki slave/master lampka hdd pali sie stale lub od
momentu zastopowania dysku. Dysk sprawdzany na dwóch płytach :abit bh6
i fic 503+.Żadna w biosie go nie widzi, niezależnie czy jako single
czy razem z cd-rom'em
Czy coś robię źle, czy tylko do wymiany?(aha, taśmy są dobre...)

 czolgu_at_friko6.onet.pl