LG Studioworks 77i - problem!

Autor: Maciej Kołodziej (majol_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 12:32:23 MET DST

Witam!
    Uzywam monitora jak w temacie i systemu Windows 98. Ustawiona
rozdzielczosc to 1024x768 i 32 bit kolorow. Wczoraj pojawil sie problem.
Monitor pokazuje bardzo zamazany i niewyrazny obraz. Wyglada to tak, ze
najpierw jest w miare dobry i jakby miga, przachodzi w niewyrazny. Tak jak w
technikach telewizyjnych przejscie miedzy obrazami: normalny obraz
przechodzi w coraz bardziej zamazany a potem wraca do normalnego obrazu.
Tylko tutaj normalny nadal jest niewyrazny. Zeby lepiej to opisac, podobne
jest to tez do efektu Blur z Paint Shop Pro. Najlepsze okreslenie to
rozmazywanie.
    Nie wiem co to jest i dlaczego tak sie dzieje. Jednak po podlaczeniu
starego, 14 calowego monitora wszystko jest wporzadku, wiec wnioskuje, ze
jest to problem monitora. Powiedzcie mi, czy to moja wina, czy mam isc z tym
do serwisu, czy moze moge to sam naprawic (software-owo oczywiscie, bo
rozkrecac go nie bede).

Dziekuje i pozdrawiam!