Odp: Napisy na DVD bez dekodera

Autor: PaPi (PaPi_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 01:42:13 MET DST

> Napisz jakiego programu uzywasz do oglądania !
> U mnie jest podobnie na XingDVD ale na Powe DVD i SoftDVD2 jest cacy !!!

U mnie to samo.
Po dniu walki przeinstalowania systemu etc.stwierdzam :
numerem jeden jest Cinemaster98
Chociaż Xing oraz dekoder Windowsowy dawał najlepszy obraz i dźwięk nie było
napisów.
Na PowerDVD mam bardzo cienki dźwięk

Konfig C300_at_450, BH6, 128MB, V3 2000, Diamond MX300, Pioneer DVDx6, Win98PL
w trakcie walki przez mój komputer przewijała się TNT oraz TNT2 (myślałem że
to pomoże z napisami - nie pomogło), jakiś noname A3D oraz SBLive (myślałem
że pomoże na kiepski dźwięk).
Ostatecznie zostałem przy Cinemaster98 (jest spoko dźwięk i subtitles).

ps.Czy ktoś wie jak wydobyć dźwięk z WinDVD 1.2