Re: Płyta AT - BX czy ZX ? (dosyć pilne)

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 00:59:37 MET DST

> Nie do konca , jest to okrojona wersja BX , pozbawiona obslugi 2
> procow , obsluguje mniej pamieci (chyba 512 mb) ...Ma magistrale
> 100 Mhz i chodzi na nim P II i PIII.

Zgadza sie. Nie chodzilo mi o to ze to chipset _wylacznie_ do
celerkow, ale przedewszystkim dla nich.
Celerony teoretycznie nie sa projektowane do multiprocesorowosci.
Ale praktyka jest nieco inna - sa juz plyty na 2x celeron albo celeron/P2.
Na wieloprocesorowe serwery/stacje robocze i tak najlepsze sa GX (P2
i Xeony).

> Zobacz jakie fsb obsluguja acorp`y i wez tego ktory ma wiecej
> fsb do wyboru :)))

A wogole to kup Abit, co?
;-)