Automatyczne rozłączanie?

Autor: Bugs Bunny (dracul_at_kki.net.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 13:57:05 MET DST

Witam

Problem mój polega na tym, że potrzebuję ściągać i wysyłać pocztę w
określonym przedziale godzin, w czasie których nie mam dostępu do kompa.

Tzn. standardowo: chcę zostawić kompa włączonego, aby on sam się
połączył, ściągnął wiadomości z grup i najlepiej ze skrzynki (skrzynek)
i rozłączył się po wszystkim.

Jak uruchomić połączenie? - proste są scheduler'y i inne badziewia,

_ale_co_dalej?_

I tu właśnie proszę was o pomoc, drodzy grupowicze.

Jak ktoś ma jakieś pomysły, lub sugestie, to proszę (a może jest jakiś
klient poczty który by to realizował?)

Pozdrawiam Bugs

P.S. Jeśli takie pytanie już było, to przepraszam, przeglądałem pare
grup i nie natrafiłem na nic konkretnego :-(((