Re: Jak to z tym RAMem ?

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 22:50:34 MET DST

In article Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com) says...
> SRAM to synchroniczna, do cache.

Jesli juz to statyczna. Np: SDRAM jest synchroniczna i wcale
nie do cache.

> DIMM to bardzo długa (168 styków) płytka, montowana w czarnych złączach
> z ręcznymi zatrzaskami po obu stronach.

Wiec to sa zatrzaski?!? A mnie sie wydawalo, ze wrecz przeciwnie,
do wyjmowania plytki z gniazda. DIMMy wchodza tak ciasno
(o malo plyty nie polamalem) ze zadne zatrzaski im niepotrzebne.
Faktycznie w niektorych modelach gniazd DIMM wyglada toto
jak zatrzask i moze od biedy spelniac taka funkcje.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"