Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: Michal Bulik (mitch_at_astercity.net)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 21:28:07 MET DST

'bry

Dnia Sat, 03 Jul 1999 17:41:13 GMT, Pixel napisal(a):

>- nigdy mnie jeszcze nie rozlaczyla tpsa

Mnie rozłączało. Rzadko bo rzadko, ale najczęściej w najbardziej
interesującym momencie :>

>- wprowadzone zostaly 6 minutowe impulsy miedzy 22:00 a 08:00

Uchym. To ja wolę w bardziej ludzkich godzinach korzystać, bo mam na
glowie pracę/studia.

>- transfer mam zawsze powyzej 4kb/s (modem 33.6)

Szczęśliwy człek, z USA też? :) A serio, to nie zwracam uwagi na to jak
długo się ściąga dana rzecz, od tego mam wget'a. Jak już pisałem, nie
tylko w prędkości ACN ma IMHO zalety.

>Mam modem i wcale sie nie skarze (oczywiscie giercowanie przez Net caly
>dzien odpada) a z powyzszej dyskusji wynika, ze ACN nie jest tym co "tygrysy
>lubia najbardziej".

Tak, za to rachunki za telefon to jest to, co "tygrysy lubią najbardziej"
8-)

Tak się zastanawiam, czemu tyle ludzi z naszego TWA co tak narzekają na
ACN, że tak wolno, źle, etc. nie przejdzie z powrotem na modemy i nie
dadzą na sobie żerować.. Masochizm? 8-) Czy też może rachunek ekonomiczny?

--
Michal
http://mitch.stone.pl