Re: outlook express 5.0 i podpis zwykly

Autor: Romuald Szczesniak (romeksz_at_faq.net.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 19:19:23 MET DST

Piotr Derlacki (Bluto) <bluto_at_polbox.com> wrote in message
> Niezaleznie od Ciebie naciolem sie na ten sam problem i mimo
> wszelkich prob pozostal on nierozwiazany...
> Co tez mi przyszlo do glowy zeby instalowac ten nieszczesny
> pakiet...

SOA#1 u mnie działa... :))))))

RTFHelp...
To use a signature on individual messages only, make sure to clear the Add
signatures to all outgoing messages check box. When you compose the message,
click the Insert menu, point to Signatures, and then click the signature you
want.

--
pozdrowionka...
romeksz_at_faq.net.pl  http://www.promail.pl/~romeksz/ ;-)