Błąd VXD-FAT???

Autor: Vafel (vafel_at_polbox.com)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 14:15:11 MET DST

--------------D0074DFA343E9A79A321E3F1

Ludziska może macie jakiś pomysł?
Mam taki problemik z moim PC-złomem:
przy uruchomieniu jakiejś gry, pisaniu dokumentu w WORDZIE, czy
przeglądaniu internetu, czy nawet przy ładowaniu Windowsa, wyświetla
mi się co chwilę niebieski ekran z komunikatem o błędzie (chyba)
VXD-FAT32
i jakieś tam cyfry (mogłem przeoczyć lub przekręcić nazwy). Tak się
dzieje nawet
po wykasowaniu twardego (obie partycje), po nowym, zmienionym ustawieniu
partycji
i ch... wie czego jeszcze. Trag mnie szlafia bo nawet tą wiadomość
wysyłam
po porpednich dwóch resetach. Scandisk nie znajduje żadnych uszkodzonych

klastrów, wirus raczej odpada (mam Nortona Anti-Virusa z bazą wirusów z
21 czerwca '99). POMOCY! Mój zestaw to mniej więcej leci tak: AMD-K6-
3D;
twardy CAVIAR 6,3GB(ma dopiero pół roku i nie mam kasy na nowy), płyta
ASUS, modem Zoltrix 33,6 wewn., VooDooII i reszta raczej standardowa.
Aha... dzisiaj np. zacina się przy próbie odsłuchania płyty kompaktowej.

TRAGEDIA!!!!!!!!!!!

--------------D0074DFA343E9A79A321E3F1

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
uszkodzonych
3D;

--------------D0074DFA343E9A79A321E3F1--