Re: Modem Zoltrix VSP56i3 2M ISA - wielkie gowno

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 11:53:38 MET DST

Fri, 02 Jul 1999 21:39:54 GMT, "Tomasz Jakub Waszkiewicz"
<elite_at_positive.net.pl> piszesz:

>Tyle ze nie bede kazal tego robic klientowi bo ten modem to nie u mnie i
>pozostaje mi tylko odeslac do dystrybutora.

Ja mowilem o amatorskich naprawach. Tak w rzeczywistosci, to na moj
gust aplikacja tego modemu jest skopana. Wymiana sztuki nic nie
zmieni. Wg mnie producent powinien albo stosowac polprzewodnikowe
przekazniki, albo rozbudowac uklad gaszacy przepiecia na styku
przekaznika.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski