Odp: Celeron 366@550 i 2,3V

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 11:13:52 MET DST

> A jaki pomysl wykorzystac aby uniknac wody?

Odizolowac go od powietrza z otoczenia.

> Mozna dostac w firmie
> /reklama
> SEMICON W-wa ul Zwolenska 43 tfn 022-6156431
> http://www.korp.pol.pl/semicon
> semicon_at_pol.pl
> Peltier z wysylka kosztuje 84.26 PLN (30x30mm)

Bede musial sprzedac swojego Peltierka z dwóch powodów.
Potrzebuje kasy oraz nie mam kasy na wiekszy radiator który jest
niezbedny :-)
W takim razie jak ktos chce to odsprzedam swojego Peltiera za 75zl
juz z wliczona przesylka.
Jak ktos chetny to na maila prosze z tym, ze odpowiem dopiero gdzies za
tydzien
jak dostane jakas karte graficzna w ramach reklamacji zrabanego Banshee
(pisze na pozyczonym).

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\